Mislykket eller avvist betaling

Hvis du tror at din betaling har mislyktes, vennligst sjekk om beløpet er belastet ditt kort eller konto (PayPal).

Hvis det ikke er belastet kontoen din, så vil ikke bestillingen din behandles og du kan prøve å betale på nytt eller plassere en ny ordre. Du kan også kontakte vår kundeservice, så vil de hjelpe deg med å plassere ordren din.

Dersom kontoen ble belastet, men du ikke får en ordrebekreftelse via e-post innen to timer, kan du kontakte vår kundeservice og vi vil sjekke det for deg. For raskere behandling bør du ha ordrenummeret ditt klart. Ordrenummeret er oppgitt i transaksjonsdetaljene.

For mer informasjon, vennligst kontakt vår kundeservice på telefon 21 63 00 02 eller på e-post info@beetronics.no.

21 63 00 02
Man - Fre ​​| 08:30 - 17:30
Designet for profesjonelle brukere
Langsiktig tilgjengelighet
Nå oss Man - Fre fra kl. 8.30 til 17.30
4,9/5 basert på 300+ anmeldelser
Gratis levering i Norge
Ring oss direkte på: 21 63 00 02